Vorige week was de allerlaatste Monday Mile!

Zondag 7 juli 2024

Vorige week maandag is de beker uitgereikt voor degene die de meeste rondjes rende! Hiermee komt er een einde aan de Monday Mile op de maandagochtend.

Het doel van de Monday Mile is om samen een aantal rondjes te rennen. Dit levert een energieke start van de dag op. We merkten dat het moeilijk was om alle kinderen hiertoe te motiveren. De school besteedt al veel tijd aan extra bewegen en als de Monday Mile niet voor iedereen tot het gewenste resultaat leidt, is het beter om de onderwijstijd anders te besteden.

Mogelijk gaan we in de toekomst wel weer meedoen met de Monday Mile, bijvoorbeeld om te trainen voor de Kidsrun.

Voor nu gaan we op zoek naar andere momenten om samen met alle kinderen en ouders samen te komen. Wordt vervolgd!

Alle kinderen beginnen dus op maandag (ook morgen) in hun eigen groep!

Met vriendelijke groet,

Kathelijne Lemmens