Belangrijke mededelingen laatste 2 weken!

Maandag 1 juli 2024

Eindelijk voelen we ook aan het weer dat de zomer is begonnen. Over twee weken hebben we allemaal heerlijk vakantie. Tot die tijd zijn er nog rapportgesprekken en pré advies gesprekken. In de groepen 8 zijn de laatste voorbereidingen voor de eindmusical (3 juli) en het kamp (8-10 juli). Op vrijdag 5 juli gaan de kinderen in de ochtend even wennen in hun nieuwe groep. Verder heeft u vast al gezien dat er veel ingepakt staat in dozen. Een aantal groepen gaat van locatie veranderen. Hieronder vindt u de nieuwe groepsindeling:

Verbraakstraat 7

Beneden:

Peuterspeelzaal Kinderdam
Groep 3 Enith Ruiter (ma), Kamla Tjikoeri (ma, di, do, vrij) en Monique vd Sluis (woe en rt)
Groep 4 Marieke Stapelkamp (ma, vrij) en Jessica van Leeuwen (di, woe, do)

Boven:

Groep 5a Margery Rijfkogel (ma, di, woe, do, vrij)
Groep 5b Esther Versteeg (ma) en Marlene Fernandez (di, woe, do, vrij)
Groep 6a Marleen van Melle (ma, do, vrij) en Ushie Radhe (di, woe)
Groep 6b Catheleine Hoek (ma, di, woe, do) en Ushie Radhe (vrij)
Onze kamer

Louwerslootstraat 135

Beneden:

Groep 1-2 a Liz-Anne Da Veiga Dias (ma, di, do, vrij) en Ien Tuin (woe)
Groep 1-2 b Ien Tuin (ma, di) en Anouk Stel (woe, do, vrij)
Hildegardis Kinderopvang

Boven:

Groep 7a Usha Ramcharan (ma, di, do en vrij) en Mert Dekkers (ma, woe, vrij)
Groep 7b Bert Cuypers (ma, di o.d.w.) en Marola Meijsters (di o.d.w., woe, do, vrij)
Groep 8a Lineke de Jong (ma, di o.d.w., wo, do, vrij) en Bert Cuypers (di om de week)
Groep 8b Dalida MacDonald (ma, di, wo, vrij) en Bert Cuypers (do)
Ouderkamer en technieklokaal (lessen verzorgd door Slagplug ma, di en woe)

Afsluiting schooljaar 10 juli
Op 10 juli sluiten we het schooljaar alvast feestelijk af. U bent uitgenodigd om half 9 en om half 12 aan het plein van de Verbraakstraat.

Kinderen vrij donderdag 11 juli om 12u!
Vanwege de verhuizing krijgen alle kinderen op donderdag om 12u al vakantie zodat we in de middag veilig kunnen verhuizen. Licht u zelf de BSO in?

Cadeau’s voor de kinderen
Alle kinderen krijgen vanuit het Jeugdeducatiefonds en Bol.com een boek mee voor in de vakantie. Alle kinderen krijgen ook een zomerpakket mee dat vanaf 5 juli opgehaald kan worden aan de Verbraakstraat. Het zomerpakket is gevuld met houdbare voedingsmiddelen. Dit wordt betaald vanuit de middelen van het schoolontbijt. We gunnen al onze ouders en kinderen een extraatje!

Voor nu wensen we u nog fijne weken en hopen we u nog ergens een fijne vakantie te kunnen wensen!

Juf Kathelijne en juf Margreet,
directie Hildegardisschool en Hildegardis Kinderopvang