Buitenschoolse Opvang Hildegardisschool

Woensdag 26 juni 2024

Beste ouders/verzorgers,

We zijn verheugd om aan te kondigen dat we na de herfstvakantie starten met een nieuwe Buitenschoolse Opvang waar kinderen plezier kunnen maken en ontspannen. We zullen leuke en stimulerende activiteiten aanbieden voor de kinderen.

U kunt kiezen uit een 40 weken contract of een 52 weken contract. Daarnaast is er ook de mogelijkheid voor voorschoolse opvang. We houden de uur prijs aan die de overheid heeft vastgesteld.

Om een idee te krijgen van hoeveel interesse er is, vragen we ouders die geïnteresseerd zijn om contact met ons op te nemen. Kunt u erbij vermelden welk contract u interesse heeft en of er voorschoolse opvang nodig is?

Als u interesse heeft kunt u een e-mail sturen naar margreet.boudeling@rvko.nl of bij mij langslopen.

We zijn tevens op zoek naar enthousiaste BSO-medewerkers (MBO-4 pedagogisch medewerker).

We horen graag zo snel mogelijk van u!

Margreet Boudeling en Team BSO